14 Haziran 2014 Cumartesi

Migros MağazaM uygulaması ile 3000 metre yürü 5 Money kazan

Migros MağazaM uygulaması ile 3000 metre yürü 5 Money kazan
Akıllı Telefonlarınıza Migros MagazaM uygulamasını indirerek giriş yaptıktan sonra "Harekete Geç" deyip 3000 metre yürü 5 money (5 tl ) kazan


KAMPANYA DETAYLARI
*3000 metreye 5 Money Kampanyası 05 haziran-2 Temmuz 2014 tarihleri arasında geçerlidir.
*Kayıtlı Money Club üyeleri kampanyadan faydalanabilir.
*Bir günde en fazla beş Money kazanılabilir.
*Puanlar yürüyüşün yapıldığı günden itibaren 2 İş günü içinde uygulamaya kayıt edilen karta yüklenecek, 31 Aralık 2014 tarihine kadar kullanılabilecektir.

Google Play Uygulama Linki
Iphone



-------------------------------------------

1 money 1 tl'dir.

Kampanya süresi boyunca hergün en az 3 km yürüyerek 5 money (5 tl) kazanabilirsiniz. (Bugün başlarsanız 2 temmuza kadar yaklaşık 100 tl kazanabilirsiniz)

Money club kartınız yoksa uygulamadan sanal kart oluşturabilirsiniz.

Kazanılan moneyler 2 gün içerisinde karta yükleniyor.

Kazanılan moneyleri migros mağazalarında herhangi bir alt limit olmadan harcayabilirsiniz.

-----------------------------------------


Yürüyüş sırasında GPS ve Mobil verinin açık olması gerekmektedir.

Yürümeden önce uygulamayı açıp "Harekete geç" ve ardından "Başla" butonlarına tıklayın.

En az 3 km dolmadan uygulamayı ve interneti kapatmayın. Durdurup gün içerisinde devam ettirebilirsiniz. Uygulamayı kapattığınız taktirde mesafe sıfırlanır. 3 km geçince uygulamayı durdurabilirsiniz.

Uygulamanın bazı eksiklikleri halen var.

Tavsiyem tek seferde en az 3000 metre yapıp uygulamayı durdurmanız. Daha sonrasınra 5 money kazandınız diye bildirim gelecektir.

Güle güle harcayın.
 


Benim gibi telefon hattında internet paketi olmayanlar için yürürken internete bağlı olma zorunluluğu olmadığını söylemek istiyorum.
telefonumda internet paketim yok.evde wifi ile internete bağlanıyorum. uygulamayı açıp yürüyorum.uygulamayı kapatmadan eve (veya wifi ile internete girebileceğim bir yere) geldiğimde wifi ile internete bağlanıp ondan sonra uygulamayı durduruyorum.bu şekilde yaptığınızda yürüdüğünüz mesafe kaydedilip 3000 mt geçmişseniz money kazanılabiliyor.iki gündür bu şekilde yaptım money kazandığıma dair mesaj aldım. önemli olan nokta uygulamayı durdurmadan önce mutlaka internete bağlanmış olmanız gerekiyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerli